dinsdag 15 maart 2011

Stap voor stap (denderen we verder...)

Soms kijkt mijn vriendin me aan met van die twinkelende ogen en schudt ze lachend haar hoofd: 'Daar zit ik dan weer. In de voortstuivende trein die jij even heel hard hebt aangeduwd'. Alles wat ik dan kan doen is lachen en driftig meeknikken om vervolgens samen met haar te genieten van, inderdaad, die denderende trein waar ik ons in heb gegooid. Heel bewust. 

Aankomende vrijdag gaan we naar de dokter. Er moeten dingen gaan gebeuren. Ik zal dingen moeten gaan slikken, er zal een Plan de Campagne moeten komen. En ik zal eerst getest moeten worden op vruchtbaarheid... Want dat is toch wel voorwaarde één natuurlijk. Ervan uit gaande dat dat allemaal in orde zal zijn en ik kan beginnen aan de spannendste tocht van mijn Leven, genieten we nu al van de dingen die staan te gebeuren. Want dat zijn er nogal wat natuurlijk. En voorpret is minstens zo belangrijk als de tocht zelf. Het hoort erbij en geeft heerlijke energie.

Maar wacht! Vergeten we niet iets?

Heel, heel, heeeel belangrijk: Het Zaadje! :) Vorig weekend hebben we alle mannen een uitgebreide brief terug gestuurd met wat meer info over onszelf en onze wensen. Reacties druppelen binnen en we hebben voor onszelf de beslissing genomen, te wachten met de volgende stap met de mannen tot aankomend weekend. Mijn gevoel zegt dat we van sommige mannen nog wat gaan horen, maar dat anderen niet meer zullen reageren. Zo gaan die dingen nou eenmaal. Maar om iedereen toch die kans nog te geven,'sluiten we de poorten' ;-) zondagavond. Daarna zullen we een aantal mannen uitnodigen om hen te ontmoeten. Face-2-face praten. Aanvoelen of het goed voelt. Praten over wat beide partijen willen. Spannend! :) Zooo spannend, maar zooo leuk! :)

Het lijkt soms nog steeds een droom. En eigenlijk is het dat natuurlijk ook nog steeds. Tot het moment dat Wonderschoon in onze armen ligt, en onze harten zullen gillen van geluk, is het de grootste droom ooit.

Alles begint met een droom. Onze droom is Wonderschoon...

En wonderschoon zal het moment zijn dat we vol verwondering mogen aanschouwen dat onze droom werkelijkheid is geworden... :)

1 opmerking: