maandag 28 februari 2011

Liefde (v3.0)

“ t Voelt alsof t nu écht is begonnen... Zal #Wonderschoon tot leven komen? Met n eigen hartje dat klopt & lacht? :) #Hoop laat leven stralen. “

***

Een kind. Een kind nemen. Een kind zomaar kunnen maken omdat je met zijn tweeën bent. Als in een man en een vrouw die van elkaar houden. Als vanzelf komt de wens en samen besluit je ‘ervoor te gaan’. Je stapt in bed en gaat aan de slag. :)

Wij hebben ook besloten ervoor te gaan, maar dat heeft iets meer voeten in de aarde want wij zijn twee vrouwen. Twee eitjes… En: Nope. Daar kan geen kindje uit groeien. Jammer… want wat is er nou mooier dan één mensje uit twee harten te laten groeien. Van allebei wat. Dat is supermooi!

Maargoed. Twee eitjes dus. Dan heb je een soort van probleem want wat je ook probeert, er groeit maar geen kindje in je buik want je mist een stukje. En dat stukje is het zaadje van een man. Jep. Van een man. Wij vragen inderdaad het zaad van een man. En dat doen we op een 3.0 manier. Een nieuwe manier want tja, waarom zou je niet mee gaan in de vernieuwing en het in ieder geval een gooi geven? Proberen. Want het zou zomaar eens…….

…kunnen gebeuren…

Ik heb vandaag best veel oordelende vingers gevoeld. Ik kan zelfs zeggen dat ik er van geschrokken ben. Ineens zag ik hoe mensen OOK kunnen zijn. Ik was het vergeten. Zag het niet, maar door iets nieuws te proberen, door mijn nek uit te steken, stuit je altijd op weerstand. En die was DUIDELIJK voelbaar vandaag. Ik las het. Overal. Zelfs op bekende plekken. Ik stond achter een muurtje en hoorde het aan. En steeds als ik langs het muurtje keek, zag ik dat ik het toch echt niet verzon. Het was een bekende! Die heel oordelend over ons sprak. Heel gemeen. Heel onwetend en lelijke woorden rondstrooide.

Jeetje…

Maar veel belangrijker: ook een aantal mannen die positief reageerden, waarvan er zelfs meer dan 1 als serieus aanvoelt. De eerste contacten zijn gelegd. Wauw! Wat snel! Wat fijn! Wat wonderschoon…! :) :)


Wij zijn een heel leuk, warm, veel goeds te vergeven setje. En een kindje dat bij ons terecht komt, zal meer dan zomaar wat liefde ontvangen. Het zal in twee harten worden gesloten waar het veilig en warm is.

En ja, de weg van onze zoektocht is een bijzondere. Een andere dan normaal. Op een snelle, doelgerichte manier.

Maar... Het doel is Liefde. En Liefde is altijd goed.

Trouwens: er waren maar twee (vrouwelijke) BN-ers die de stijl en ballen hadden om mijn verzoek te retweeten. En ik kan je vertellen: ik heb er velen verzocht. Maar slechts twee wonderschone vrouwen in de persoon van Heleen van Royen en Victoria Koblenko voelden ons aan. :) Gelukkig! We zijn niet gek! :)

Dat we BN-ers vragen te retweeten heeft als doel zoveel mogelijk mensen bereiken. Hoe meer mensen we bereiken, hoe meer kans we hebben op dat ene zaadje wat ons Wonder in zich draagt...

Wonderschoon :)

2 opmerkingen:

  1. Tja, ik kan jullie niet meer helpen.... en dat artikel over Duitsland waar die twee dames inene wel geld willen van de donor voor het kind zal niet veel helpen..... STERKTE!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan alleen maar bewondering voor jullie opbrengen. Ik hoop dat die twee eitjes ooit in contact komen met een mooi zaadje dat zijn werk zal doen en dat er een of misschien wel twee ;-) prachtige wondertjes uit geboren zal/zullen worden!

    Heel veel sterkte met jullie zoektocht...enneh mensen die hier wat negatiefs over te zeggen hebben tja die hebben nooit in jullie schoenen gestaan.
    Mijn moeder zou zeggen; Ze kunnen beter over je lullen dan van je eten!
    Hele wijze woorden van een bijna 89 jarige.:P

    Ik ga jullie oproep retweeten en op mijn Facebook zetten en blijf jullie zeker volgen!!

    Groetjes Irma

    p.s. trouwens al meegekregen dat Giel Beelen naar jullie op zoek is?

    BeantwoordenVerwijderen